Naším cílem je poskytovat služby a dodávat služby a výrobky v nejvyšší kvalitě. Pokud dojde k nějakému pochybení, uplatněte prosím svoji reklamaci bez zbytečného odkladu dle našeho Reklamačního řádu. Přijatou reklamaci posoudíme a vynasnažíme se vyřešit v co nejkratším termínu a k Vaší spokojenosti.
Reklamační lístek ke stažení ZDE
I. Úprava právních vztahů
- Smluvní úprava právních vztahů vychází ze Všeobecných obchodních podmínek MEMINISSE s.r.o., jichž je tento Reklamační řád součástí.
II. Záruční doba
- Záruční doba QR kódu začíná běžet dnem převzetí zásilky. Objednává-li Zákazník služby jako spotřebitel, činí záruční doba 24 měsíců. V ostatních případech činí záruční doba 6 měsíců. Spotřebitelem se ve smyslu § 419 občanského zákoníku myslí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
III. Reklamace vady
- Při nedodržení smluvních závazků ze strany Poskytovatele má Zákazník právo na reklamaci či odstoupení od smlouvy.
- Reklamace vyřizuje Poskytovatel bezodkladně, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace.
- V případě nespokojenosti s kvalitou zhotovení QR kódu Zákazník zašle QR kód k posouzení Poskytovateli, a pokud námitky budou shledány důvodnými, Poskytovatel provede opravu a odešle ji. Pokud Poskytovatel není schopen dodržet stanovené lhůty k přepracování (viz. termíny dodání), je povinen Zákazníka informovat a určit náhradní termín vyřízení reklamace.
- Zákazník je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu a v rámci reklamačního řízení poskytnout potřebné informace tak, aby oprávněnost vytýkaných závad mohla být správně posouzena. Reklamace musí být nahlášena neprodleně po zjištění vady. Doporučujeme Zákazníkovi uplatnit reklamaci co nejdříve, nejlépe do jednoho měsíce. Reklamace zaslané Poskytovateli na dobírku nebudou Zhotovitelem přijaty.
- Každá reklamace musí obsahovat reklamované zboží, daňový doklad nebo potvrzení internetové objednávky a ideálně také reklamační lístek, který Zákazníkovi pomůže s uvedením všech potřebných údajů (ke stažení ZDE).
- V případě záměny QR kódu je nutné vrátit QR kód zpět a tuto skutečnost Poskytovateli sdělit.
- Při převzetí zásilky dodané přímo na adresu určenou Zákazníkem v objednávce je Zákazník povinen vizuálně zkontrolovat její stav. V případě zjevné vady (např. viditelné poškození obalu), Zákazník buď odmítne převzít poškozenou zásilku nebo tento stav ihned oznámí přepravci, sepíše s řidičem na místě protokol o poškozené zásilce do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné vady u QR kódu.
- Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen z důvodu přepravy, uplatňuje reklamaci nejpozději do dvou dnů po převzetí zásilky u Poskytovatele telefonicky (+ 420 773 831 478) nebo e-mailem na adrese info@meminisse.cz s identifikací reklamované zakázky a popisem důvodu reklamace s přiloženým snímkem, zobrazujícím míru poškození. Poskytovatel následně posoudí reklamaci a pokud námitky budou shledány důvodnými, provede opravu a odešle ji. Pokud je nutné osobní posouzení reklamace, je Poskytovatel povinen Zákazníka kontaktovat a domluvit se s ním na zaslání reklamované zásilky zpět.